MALIN VAINIO

2011-01-22
12:14:36

Det var ett tag sedan

Kom nyss på att jag äger en blogg. Haha,har inte uppdaterat så mycket för har inte hänt så speciellt mycket nu på senaste heller. Tråkigt att skriva "a idag har jag varit på skolan och blabla",det är bara tråkigt. Men jag har nyss vaknat och nu sitter jag och tvingar i mig frukost. Sedan ikväll blir det tjejkväll med några. Hahahahaha, läste nyss mitt horoskop och kan ju bara säga de att den som har skrivit den iaf inte prickat in på mig.
Måste bara säga de att de kan vara skadligt att dricka för mycket socker, några bevis finns ju av de som hänt under denna vecka, men otur att jag bara har några få bilder sedan måndags, jag tror de va ifrån måndags iaf. Men ikväll ska de bli bilder iaf, så får ju se om det kommer något inlägg ikväll eller imorgon. Måste även säga att jag har en väldigt sexig morgonfrisyr, hehe.


Jag och Emma hade ganska kul(Y)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: