MALIN VAINIO

2011-01-04
23:32:49

Jag är teknisk(Y)

Hejsan!
Nu har jag inte bloggat på ett tag och kära lilla Hanna Berglund har klagat så jag tänkte slänga in ett inlägg nu när jag ändå sitter och gör ingenting.
Förklaringen till min rubrik kan jag berätta, det är så att satt på ett lås på telefånen, men sedan var det någon som ändrade koden och då ville jag lista ut den och aa det gick inte så bra så mina försöka var helt slut så då behövde jag skriva in gmail adressen och lösenordet.
Enkelt som en plätt ju, om man kommer ihåg lösenordet... Var lite osäker på användranmet först med men vafan fick ju ta och göra en gissning, tur var väl de för det visade sig vara rätt namn.
Sedan kom jag ju till det problemet att byta lösen då, det gick ju ganska så bra men hade nästan glömt bort lösenordet efter fem minuter. Aja har man dåligt minne så har man.
Men jag är ju så teknisk så jag klarade av att låsa upp min mobil.
Sedan fick jag ett par hörlurar av pappa idag för att jag har fått en infektion i örat så kan inte ha ploppar, det var ganska så praktiska hörlurar tycker jag.
Hehe och eftersom jag är så teknisk lyckades jag instalera dom utan problem!
Nä nu ska jag ta och göra något roligt, typ sitta kvar här eller kolla på tv.
Men ska väl försöka att slänga in några inlägg lite oftare iallafall.







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: