MALIN VAINIO

2011-01-10
18:15:30

Skoldag 1 år 2011!

Ja för mig och nästan alla andra människor som går i skola har ju fått kommit tillbaka till våra skolor då! Riktigt kul måste jag få säga, dagen börjar med att jag flyger upp ur sängen på morgonen när det ringde, sedan tog jag en tidigare buss till skolan eftersom Hanna ville de så aa, sedan hade jag tur med byte av buss på navet, de blev jag lite glad som slapp vänta. Men såklart kommer bara bussen över bron och inte längre för i svängen står det en buss placerad så min buss fick ta samma väg som 4a, så då fick man ju gå en bit också.
Men väl på skolan blev det en ganska så helt okej dag, hehe. Vi hade språk och våran svenska engelska grupp är ju som den är så kul hade vi iaf. Hehe våran lärare hade iaf forsovit sig, och inte bara hon som gjorde det. Sedan hade vi dans på idrotten, skrattat skit mycket idag har jag gjort också, kunde ju inte somna igår kväll heller så ganska så trött är man ju. Men ikväll blire att sova klockan 10 typ, haha!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: