MALIN VAINIO

2011-01-26
21:11:50

Vårshow!
Idag var det vårshow på Hebgergska, den va faktiskt väldigt bra och rolig om du frågar mig. En av tjejerna som "höll i programmet" hade ett väldigt fint namn må jag säga. Somnade till några gånger men missade bara en halv låt typ, det var så mörkt där inne så orkade inte hålla mina ögon öppna. Hanna fick mig iaf att sätta mig upp så jag blev pigg haha.
När jag kom hem så kollade jag på ett avsnitt av Skins och sedan sov jag i ungefär två timmar kanske, vet inte exakt hur länge men från fyra till sex ungefär. Hehe undra om jag kommer att kunna somna innan tolv idag, men nog ingen fara att somna, jag har ganska lätt med det enligt min familj.
Nu blir det bara lite chattande sedan lite mer Skins och sova.
Puss och Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: