MALIN VAINIO

2011-07-19
01:16:25

JagÄlskarDig<3

Du är det mest underbara som har hänt. även fast det kan blir konflikter. Du är en gåva gud mig har skänkt. Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna dig, men du har fastnat inom mig.
 Ditt leende får mig att bli varm, som din midja vid min arm. Dina läppar är som sidor ur bibeln, värdefulla och svåra att läsa.
 Att ligga naken i en säng eller vaken på en äng, att spela boll eller leka fåniga lekar, inget av dem spelar längre någon roll.
 Jag har känt kärleken innan jag träffat dig, men aldrig har mitt hjärta pumpat lika mycket kärlek som det gör just nu. Det beror nog på all den kärlek du ger mig.
Ett år har gått fort, och mycket vi hunnit. Varit med om svek och lögner, men tillbaka dig jag vunnit.
Mer än så jag inte kan komma på, finns bara en sak kvar att säga. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Hur mycket det än kommer smärta, två år är länge, men bara några procent av en livstid.
Jag älskar dig min alldeles egna Charlie Pettersson, nuochföralltid!<3

//Din Malin


Hittade även en ganska så söt bild som inte är så värst gammal ;D<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: