MALIN VAINIO

2011-07-12
17:10:23

Pengar = Borta?

Haha jag har aldrig tänkt på att pengar kan försvinna så jäkla fort, tur att man har en smart hjärna vid sånna tillfällen. Idag va jag, mamma och pappa i birsta, jag skulle kolla om de kunde laga min älskade klocka som låset har gått sönder på... Buhu, men de skulle bli dyrt sa de så lika bra att köpa ny så då köpte jag en ny eftersom typ alla klockor va på rea så lika bra att passa på. Fick även med mig ett par nya skor hem, i ganska så stort behov av skor just nu. Gjorde även av med 700 kronor på mindre än en vecka, som alla vet va de ju gatufesten, tur man hade sparat månadspengen till GF då. Får iaf mera pengar på fredag och sedan får jag ju lön eftersom jag inte varit lat denna sommar utan jag har jobbat i fyra veckor, jag jobbade med en underbar tjej vill jag lova!


Kommentar:
#1: Amanda "jobbar kompanjonen"

Jag jobbade också med en underbar tjej i sommar, vi klickade liksom första dagen! Det är tråkigt nu när vi inte jobbar och jag hoppas att vi får jobba tillsammans nästa år!! Men om det inte blir så, så vet jag att vi kommer träffas igen!:)<3

/A.J

2011-08-10 @ 22:47:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: