MALIN VAINIO

2011-07-31
00:28:31

Så va tiden inne
Den 28/7-2011 åkte Charlie Pettersson, killen jag älskar till Kina för att bosätta sig där i två år. Det är lite blandade känslor i det hela, men jag är glad för hans skull. Förut var det jobbigt att inte få träffa honom på en till två veckor, men nu tar de nästan ett halvår mellan varje gång vi kommer att ses. Det har gått bra såhär långt iallafall, jag har inte pratat med honom lika mycket eftersom de är en helt annan tid där än här. Vi får hoppas på ett lyckligt slut, eller iallafall gör det, jag vet att vissa männsikor inte förstår sig på detta men då är det inte meningen att de ska förstå heller.

Kommentarer:
#1: Josefine Atterhagen

Hej Malin!

Jag måste bara säga att du är grymt stark som fortfarande hoppas på att allt slutar lycklig. Men det är det som är det finaste med sann kärlek. Man litar alltid på varandra och ställer upp för varandra, hela tiden, för alltid.

Jag hoppas på det bästa för dig eftersom att jag vet att du är en grymt underbar tjej! <3

2011-08-01 @ 19:51:46
#2: wendela

Förstår exakt fina du, är tsm med Jesper :P haha. Vi kanske får ta o åka till Kina tillsammans :)

2011-08-18 @ 22:27:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: