MALIN VAINIO

2011-03-21
22:04:33

Måndag 21/3-11

Tänkte dra lite kort om vad jag gjort idag, kan ju börja säga att jag vaknade och gjorde en massa saker här hemma sedan åkte jag buss, haha. Men aa sedan var de ju lektion som jag tror ganska många haft idag. Blev även en liten jazz show på hedbergska men jag satt och spelade mest hela tiden.
Dagen forsatte med att jag Jennifer och Emma drog och trännade en halvtimme sedan pallade vi inge mer satt då drog vi hem, jag duschade, åt mat och drog ner på gården efter en oplanerad tuppis i soffan.
På gården blev de lite olika saker som vanligt, blev roligt när Niklas kom fatt då hade jag någon att flumma på haha! Sedan så hade de fight nere och aa de blev som de blev...


Hebbe fick ett slag^^

Men nu är de Big Brother, Godnatt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: