MALIN VAINIO

2011-03-09
21:53:14

Pepprally

Idag var det pepprally i sporthallen, ganska så roligt att spela faktiskt. Kände mig ganska duktig tills vi nötte Alnö, fusk att de bara hade folk som spelade innebandy i laget typ. Efter pepprallyt drog jag och Charlie hem till han och kollde film och mobbade Jesper.
Nu sitter jag och väntar på att Big Brother ska börja sedan blire väl sova och sedan imorgon ska jag kanske fixa mitt lägg och bank kort, får väl se om de blir av.
Förövrigt så vill jag berätta att de är osmart att bada på himlabadet i 5 timmar om man är allergisk mot klår, kom ihåg det, alldelles röd i hela annsiktet. Ont det kliar och svider men men jag överlever.

Allt från mig just nu, hörs hej.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: