MALIN VAINIO

2011-03-20
17:10:18

Seeeeeeeeeeeeeeeeeeg

Hejhej, har inte bloggat på ett tag nu men har ju inte gjort så mycket heller.
Minns knappt vad jag gjort senaste veckan förutom att de va melodifestivalen förra lördagen, Jennifer blev ganska så sur när Danny inte vann.
Under veckan har jag bara varit i skolan, på gården eller hemma.
I torsdags hade vi övrnattning på skolan, blev inte mycket sova då, var vake 41 timmar i sträck sedan sova jag tuuuuuuuungt! Aa inte mycket mer som hänt i mitt liv denna vecka, eller jo igår var jag och emma på birsta och idag var jag hos min kusin, hennes barn fyllde tio så blev lite tårta och sånt.
BIlLDER UNDER VECKAN SOM GÅTT!

Min packning, eller och hanna, emma och melinda, ellen och jennifer

Rasmus packing, våran pizza, pizza baking, ellen och jennifer
    
Tjejernas sovplats i gympasalen

Killarna spelar boll

Kvällsmys

Denna bild är knäppt 7 på morgonen, ingen sov,tror jag ^^

De tre blonda, kul att vara blond för en dag^^

Mina söta små kusinbarn, den minsta är nästan ett halvår^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: