MALIN VAINIO

2011-03-03
21:32:54

Torsdagen före lovet!

Yääääääääääääääää, äntligen snart fredag!!
Varit på stan idag med Oscar, de va trevligt, lite trött bara. Sedan träffade jag min älskade Hellen som jag saknat så jävla mycket, hon var med Nora och Natta. Hellen skulle sola så de blev ju att jag och Natta blev utanför och Nora med Hellen i solariet, jag och Natta hade iaf trevligt medans vi väntade.
 HAHAHAHAHAHA, Hellen brände sig lite^^.
Imorgon ska jag sova hos Oscar satt lär ju inte göra något inlägg om han inte lånar ut en data, men gud, jag längtar som fan efter söndag kväll, ska bli så skönt att kuna gå och lägga sig efter tolv för en gångs skull!
Men nu måste jag upp till min älskade pappa hörs hej!


Mohahahahahahhaha


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: