MALIN VAINIO

2011-03-01
16:49:37

Vill ha lov nu!

Bara jag som längtar till lovet elle?! Jag håller på att avlida när jag ska kliva upp sju på morgonen och sätta mig på en buss och åka heeeeela vägen till skolan och dessutom gå upp för en backe.... Jag har iaf haft en ganska slapp måndag men en ganska så jobbig tisdag med mycket att göra på lektionerna, som tur är man smartare än de andra i klassen som bara satt och sköt/ kasta fotboll i klassrummet idag, störde ganska så mycket men klarade av att läsa de där novellerna iaf. Just nu väntar jag på att komma på något att göra, ser ut att antingen bli film eller spela wii.

Har dessutom fixat sommarjobb de första fyra veckorna i början av sommarlovet, lika bra att jobba de första veckorna och sedan slappa resten.

Men nu blir det att hitta på något hörs hej.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: