MALIN VAINIO

2011-05-12
20:08:51

10 dagars inlägg i ett...

Hejhej på er alla som råkar läsa min vackra blogg. Den tredje man var en tisdag och om jag minns rätt så höll jag på att städa mitt rum i ca tre dagar den veckan, minns inte om jag gjorde något spec, eller jo jag hade ju matte nationella på onsdagen förra vekan. Men nu i helgen som varit så gjorde jag inte något speciellt på fredagen, skrattade mest åt Skiej fatt han är så otroligt rolig! Men på lördagen så var jag med Charlie och sedan var vi med jennifer också, på kvällen så drog jag till granloholm och va med Ida, Amanda och Charlie. På söndag var jag också med Jennifer och Charlie, men då var vi i stan och Emma var också med, vi spelade lite pasket. Måndagen var väl inte heller så speciell vad jag kan minnas. Men på tisdag så var jag med Charlie igen. Haha vi hade ganska så roligt med alla klipp på youtube! Gamla tallang klipp är ju alltid trevliga att kolla på. Igår hade vi fotbolls dm kval som inte gick sådär jätte bra då men. På kvällen var jag på Åkersvik och kollade lite, haha skrattade gjorde jag också, skönast var när Rasmus blev frågad vart han kom ifrån och han svarade "jag kommer hemmifrån". Haha fyfan asså, rolig kille det där! Hmm aa idag då? Idag har jag varit på skolan nästan hela dagen, åkte hem efter våran snygga fotografering till spexfoto, bilder längre ner! Haha sedan halv sex åkte jag tillbaka till skolan för föräldramöte.
 Så nu sitter jag här och skriver på begäran av Hanna Berglund som tycker jag bloggar segt, men igår skulle jag ha bloggat men hade så sjukt ont i magen så jag orkade inte, hehe har dessutom sett på Grease två gånger, både igår och idag. Älskar den filmen!

BILDER!
   
Hela fina klassen tillsammans!
   
Alla tjejer plus Martin!

Haha jag och Hanna är ju så söta! Lägg även märke till bilden på oss ovanför!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: