MALIN VAINIO

2011-05-25
21:09:26

Hårfix och panik!!

Heeej! Igår så gick de bra på vårdcentralen för er som undrar. Skulle kolla om jag fick ta bort ett födelsemärke och om två veckor ca får jag ett brev som de står ny tid på för att få tag bort det. Så ja, förhoppningsvis är det borta i november någon gång. Vårdcentralen är ju ganska så sega med det dom gör så.
Men iaf, idag har jag varit hos frisören och färgat, slingat och klippt lite på håret. Haha aa men imorgon ska hela klassen ut och paddla. Fick höra att de inte var så djupt där så är ganska lugn. Men håller nu på att packa så allt bli vattentätt. Jobbigt om det inte skulle funka med mobilen i först en plastpåse och sedan i en låda, bajs om de inte skulle gå! Får ju hoppas på att man inte välter iaf!
Men imorgon åker min tötis med distriktslaget till Junsele och där stannar han resten av veckan, sedan på söndag åker han till Kina så dår ser man han inte på en vecka, de tragiska är att den dagen han kommer hem så åker jag till göteborg... Det va ju lite bajs!


Resultat


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: