MALIN VAINIO

2011-05-30
21:31:49

Jobbigt värre...
Hejhej! Min dag har bestått av ingen lektion på förmiddagen så satt på skolan helt i onödan och gjorde inget typ. Sedan så hade vi idrott och de var så fint väder så hade inte med mig någon långärmad, samtidigt som idrotten börjar så börjar det även ösa ner regn från himmel. Inte så kul, inte kul att dessutom veta att de är sol i stockholm... Men det har iaf varit varmt nästan hela dagen.
Nu sitter jag i halvkalla Sverige och kollar på tv. Ganska roligt. Men skulle hellre varit i Kina som en viss annan person är om ca två timmar. Fast då är klockan halv sex på morgonen där så lite skillnad i tid är de ju.
Men nu ska jag fortsätta kolla tv sedan sova! Godnatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: