MALIN VAINIO

2011-05-21
02:04:45

Kyligt!

Godag eller nej godnatt typ, kom nyss hem från att bubblat hos Linus med han, Emma och Adde. Vi bubblade typ en eller två timmar och sedan drog vi ner och badade i havet, fysatan vad kallt det va!

För övrigt så har jag sprungit/gått skoljoggen idag, tog 57 minuter, ganska så segt men jag kom runt! Sedan pkte jag och Jennifer till bredsand och stekte i en timme typ, sedan drog vi på pizzan sen hem och fixa sig och skynda ner till bussen och åka till stan. På stan träffade vi Charlie och Jesper som vi sedan följde med hem för att vi skulle ha en boll men sedan blev de satt vi kollade tv istället efter att vi varit ute med hunden.
Men typ fem skulle de till stugan så drog jag och Jennifer ner till Hanniz och va med henne till typ åtta. Sedan drog vi ner på gården och aa de jag gjorde senare står högst upp. Godnatt alla!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: