MALIN VAINIO

2011-05-01
22:17:25

Liiiiiiiite seg

Gokväll, hehe men aa idag somnade vi 2 inatt och jag vaknade 8 sedan somnade jag om igen, sedan vaknade jag sedan somna jag och aa så höll de på, men halv 1 klev jag upp och gick upp. Jag gick upp till Erika som satt och åt frukost men såg inte till Linnea. Men aa sedan gick jag hem. Senare ringde jag Jennifer och drog upp till henne, vi drog ner till tempo, sedan följde vi med in till tan och träffade Charlie som var med Olivia, sedan åkte jag, Jennifer och Charlie hem till bredsand, först en tripp upp till Jennifer för att hämta några grejor sedan ner till mig och hoppa matta, sedan myste vi tre på nere i mitt rum och kollade på tv.
Sedan åkte han hem och vi drog hem och jag duschade sedan ringde Jennifer och frågade om jag skulle med på statiol och då stod jag i handduk och ba öhhh aaa okej, hehe men aa sedan ner dit och upp igen, nyttigt att röra på sig. Men nu åkte Sonia ut ur Big Brother så nu blir sova, natti!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: