MALIN VAINIO

2011-05-19
21:46:49

Neeeeews!

Chacha bloggen!
Idag så har jag varit på skolan, vi såg på en film som hette Ninas resa, ganska så bra va den. Fick även veta att jag fick vg på svenska nationella idag, ganska stolt ändå!
Fast dagen är ju inte lika bra, när jag går påväg hem från bussen så är de knappt några träd kvar i skogen, blir typ helt galen och hittar nästan inte hem. Sedan kommer jag hem och aa snickaren hade gjort sitt jobb att flytta fönstret. Ligger en hög med plankor och skit på backen utanför fönstet, och gissa vem pappa tycker ska flytta på den högen då, jo snälla lilla Malin såklart.
Sedan går jag och Jennifer ner på tempo för jag ska handla middag, blev en glass också. Men sedan påväg dit ner blev de lite bilder som kommer här nere. Efter de lagade vi två mat, eller jag gjorde maten och hon salladen. Sedan åt jag och sen gick vi ut, kom nyss hem från den lilla utomhus stunden för dagen och ska väl snart gå och lägga mig och läsa som vanligt.
Puss och kram på alla!
  
Före jag städat
  
Efter jag städat
  
Lite av den skogen som är borta


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: