MALIN VAINIO

2011-05-15
20:46:59

Sims!

Hejhej allihopan! Igår så var jag ju som sagt i Birsta, runt halv sju åkte jag till Granloholm och va med Charlie sedan var vi med Amanda och kollade på Eurovision song contest, aja fel låt vann och de tycker nog väldigt många i detta avlånga land.
Men aa Charlie hade ju lite roligt med Amandas onc pice och aa, en väldigt vacker leopard blev de... Haha jag testade den även fast den var väldigt för överstor på mig, kände mig väldigt liten under den stunden.
Hehe aja idag har jag varit i Birsta med Emma, haha sedan åkte vi hem till henne och spelade sims, var typ hundra år sedan jag spelade det! Askul satt i säkert fyra eller fen timmar och bara spelade. Hatar att jag inte har kvar de på min data.
På Birsta kollade vi på mobiler, och aa jag kollade även lite på datorer. Hittade några snygga som jag hoppas är bra!

 
Sötaste Charlie måste jag ju påstå ^^,

Den datan jag vill ha!
 
Vill ha den mobilen ellrer...

Den!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: