MALIN VAINIO

2011-05-18
21:31:05

Snubbel Trubbel

Hejhej alla glada! Idag har varit en ganska så soft rolig och även lite ganska mycket klantig av mig och Emma. Haha Emma började dagen med att hon skulle springa till bussen, hon halkar på gräset och rullar ner för en ståltrapp, en sån här gammal ni vet, som har hål i sig så man inte ska halka. Hon får ett antal skrubbsår på sig och kommer precis i tid till skolan.
Dagen fortsätter med att man åker hem istället för att gå på special idrotten som är sjukt jobbigt tråkig. Jag Jennifer och Emma åkte till mig i det fina vädret och la oss och stekte på min altan. Vi hoppade lite matta och spelade även lite fotboll. Hann även somna till på altan i värmen, ganska så jätte skönt tycker jag.
Sedan fortsätter dagen med att jag går ner på gården och umgås med folk, när jag ska hem så snubblar jag på järnvägen och flyger en meter ungefär, haha snyggaste landingen måste jag tillägga. Även jag fick ett antal skrubbsår som jag kan skratta åt imorgon eller något sånt. Kul var det iaf, beskyddade även klockan på armen så den inte gick sönder, lika bra de tycker jag, sedna blev jag lite orolig om jackan gick sönder men de gjorde den inte, glad tjej! Haha, aja snart blir de väl sängen tror jag väl, de är ju en dag imorgon med, tyvärr.... Men även den dagen måste genomlidas med sv/so och event (bild, slöjd, musik). Nä nu ska jag försöka att göra något vettigt och sedan läsa lite och sedan dejta min kudde.
Godnatt alla läsare!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: