MALIN VAINIO

2011-05-29
12:44:30

Trööööööööööööööött!

Godmorgon, eller aa inte godmorgon för mig precis. Jag har varit vaken sedan elva då klev vi upp iaf. Jag sov över hos Jennifer inatt. Somnade typ halv tre och vaknde fem sedan somnade jag om igen. Vi låg och kollade på film typ hela natten. På kvällen efter vi bubblat så satt vi inlåsta på toan och rakade bena, då kanske klockan var ett på natten. Sedan sprang vi ner till mig halv två och sedan upp till Jennifer och startade filmnatten! Sov ju inte så jätte bra precis, hade tappat kudden och nästan glidit ner från bäddsoffan.
Men nu är jag hemma och Jennifer är väl i matfors och träffar mormor och morfar. Ska väl vara med henne senare också tror jag, men nu måste jag plugga så hörs!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: