MALIN VAINIO

2011-11-17
22:33:25

Allt och inget!

Tjatja!
Hade tänkt att blogga eftersom det var ett tag sedan sist! Ska väl snart krypa ner i sängen och sova så jag orkar gå till skolan imorgon och göra den där j*vla bokredovisningen som jag inte har gjort än. Suttit hela kvällen och förberett mig men känns som det iaf kommer gå åt helvete...

Aja, har ju gjort massa saker som ni vet, var ju på Boda borg en dag på lovet, då kan Jennifer se ut såhär när hon dödar Helge med sitt gevär....


Sedan va vi ju även på Axo en dag och då fann jag det jag ville ha i Julklapp (inte Anja jag menar, hehe..) Ser ju bara liiiite gott ut...



Haha sedan så hade Anja damp en dag, hon sprang runt och slog alla med en slang... Haha hon slog en liten kille så hårt att det losnade en bit av slangen, dog ju!



Sedan så har jag även varit med Casper både tisdag och onsdag denna vecka och tydigen tycker han att det är viktigt att ta kort på mig när jag äter chips... skålen syns inte för den gömmer jag under armen, men det var gott vill jag lova!



Sedan bytte vi roller, eller aa jag klädde ut mig mest iaf! Hans byxor, jacka och mössa, snygg poas jag vet...



Aja alla får ha de bra! GODNATT!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: