MALIN VAINIO

2011-11-20
21:16:03

Breaking Dawn Part 1

Hejhej, har som ni ser inte bloggat på typ tre dagar så tänkte skriva lite vad jag har sysslat med i helgen. Fredagen började ju såklart med tråkskolan... Fast kvällen och natten till lördag var absolut den bästa! Casper kom till mig, han gick från Bommen till Bredsand, mötte honom vid Akzo Nobel så gick vi tillsammans till mig. Halv två var vi hemma hos mig och då såg vi film och myste, omkring halv fyra ville han ha dricka så då gick vi på statiol och kommer hem igen med fem bullar, en poppcorn påse, en femtio cl dricka till han óch en mer flaska till mig, vi är SMAL! Sedan somna vi runt fem och halv tio skulle han dra, då gick ju så klart jag och la mig igen till ett typ. Senare på lördag kväll åkte jag och Anja till Oliwer och Jesper och där kolla vi film och skratt och hade skoj.
Idag har jag sovit och varit på Bio med min kära kusin Malle. Vi såg, som överskriften lyder, Breaking dawn part one. Grät typ direkt... Men nu ska jag göra något vettigt och plugga ist för att sitta vid datan.
GODNATT!




            

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: