MALIN VAINIO

2011-10-31
21:57:49

BaraMassaMys

Hejhej, i fredags var det gymnasie festen då! Hade ganska kul och ont i fötterna med. Skit samma de är inte vad detta inlägg ska handla om iaf...
På lördag så åkte jag Jennifer Anja Emma Dennis och Matte till Mattes stuga som ligger lite innan Hassela. Där badade vi vatten tunna och såg på film. Vi var även väldigt rädda på lördag kväll för vi skrämde upp oss själv sedan inbillade vi oss ljud och sådant. Så då fick vi för oss att de va någon där och kan u säga det att alla hade olika teorier om vem som va utanför. Tillslut gav vi upp och tänkte att det inte kunde vara där, men då knackade det på dörren... Så klart var det ingen som öppnade, sedan sov vi iaf, jag somnade halv sex och vi klev upp elva typ. Då var jag ganska så död vill jag lova. Vi städade iaf hela stugan, jag och Matte åkte fyrhjuling och slängde sopor.  Sedan bestämde vi oss för att stanna en natt till, och så blev det. Så då fortsatte hela söndagen med mest film och massa saker vi åt, blev lite bad också. Jag och Anja la oss och kolla på film och sedan somna vi, då var klockan ungefär ett. Vaknade vi tio och därefter varit vaken sedan dess. Kom hem hit och då städade jag, dushade och va ute med hunden. Därefter gick jag och mötte Casper och nu har han precis åkt hem så nu ska väl jag gå och lägga mig för att komma upp i morgon och fixa sedan dra till tandläkaren!

GODNATT!! P.S bilder kommer...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: