MALIN VAINIO

2011-10-13
21:15:45

Beslutsångest!?!?!?!?

Hejhej, den senaste tiden har jag funderat på om jag ska byta skola eller gå kvar på pluggskvadern. Det ser ut som att jag kommer gå kvar där och göra mitt absolut bästa. Har dock ett problem, jag skulle vilja veta hur jag listar ut hur många poäng jag måste ha när jag går ut trean för att få plugga vidare till psykolog, skulle vara tacksam för lite tips. Har dessutom fårr mina skolfoton, tänkte jag skulle visa er som läser dehär!


Tihi lilla jag^^)

Och snyggaste klassen i världen antagligen! (Y)


Kommentarer:
#1: Anonym

http://www.miun.se/sv/Utbildning/Hitta-din-utbildning/ATLAS-Visa-program/?KatalogProgramId=1109



Kolla in den sidan. Hälsningar faster

2011-10-16 @ 10:27:43
#2: Anonym

http://www.miun.se/sv/Utbildning/Vill-du-veta-mer/Vanliga-fragorviktiga-datum/Anmalan-och-antagning/Forkunskaper/



Den här sidan kanske är bättre ändå/Faster

2011-10-16 @ 13:15:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: