MALIN VAINIO

2011-10-25
21:12:17

DollarStore

Tjatja!
Hade tänkt att berätta lite snabbt vadj jag gjort hittills denna vecka. Igår var jag på skolan från tio till fem och höll på med en religions uppgift. Fortsatte ed den när jag kom hem till Bredsand igen, gick och la mig typ tio så kan säga att jag gjorde en uppgift på ca tolv timmar, hade ju lite rast och sådant men det räknas inte. Hehe....
Aja idag har jag gjort nästan samma sak fast lite mindre plugg då. Bröjade med att ta låååång sovmorgon och sedan åka till nya prolle och hämta pengar hos Dennis, så klart så var det ju Jennifer som skulle ha de men jag följde så klart med. Efter det åkte vi direkt till DollarStore! Där köpte vi tvåstycken en och en halv liters cola för trettio kronor. Sedan två polly påsar för trettio kronor, vi köpte även tre stycken tabeltt liknande godis brickor var, det var tre för tio så v passa på, haha!! Sedan köpte jag även sugrör med choklad i så mjölken smakar choklad när jag dricker, asgott, de kosta tio kronor! Sedan köpte jag även en burk med fruktgodis för tio kronor. Jag och Jennifer fler därefter hundra kronor fattigare och tio kilo tjockare...
HAHAHAHAHA hehe ;D



Jag i måndags!

Det vi köpte idag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: