MALIN VAINIO

2011-10-03
16:18:29

Hejhej!

Tja! Har absolut inte bloggat i helgen men det är pga att jag somnade halv sju på lördag morgon och klev upp typ vid två på lördag eftermiddag. Dagen fortsatte hem till Jennifer där vi städade lite i hennes stuga och rum och tog lite kort gjorde jag... HAHA! Men sedan gick jag hem åt, sen kom Jennifer då fixa vi oss och drog efter det ut och träffa Linnea och Danniella. När vi träffade dem så drog vi upp till Simon (kussen) och där va de party al night long! Skulle därefter upp vid tio för att åka till brokyrkan i Skönsberg. Var super trött igår så gick och la mig halv tio och somna direkt. Sedan va jag minst lika trött imorse när jag klev upp för att påbörja ännu en skolvecka, börjar skoldagen med att ta fel böcker till lektionen, haha tur vi bara fick tbx prov och sedan slutade vi. Jag Jennifer och Matilda drog då till birsta och jag köpte en tröja och hörlurar, blev dessutom luch på Ikea! Wooho! Men när vi kom tbx till skolan så sa nån att vi inte hade lektion på eftermiddagen så då blev jag lite irreterad eftersom att jag kunde åkt hem ist för att loda på skolan. När jag kom hem blev jag lycklig att jag inte åkte hem tidigare för att jag hade ju såklart ingen nyckel, la mig och sov på altanen i nån timme medans jag väntade på mamma.
Sitter just nu och väntar på att middagen ska bli klar och skriver mitt hemprov. Lägger upp bilder på Jennifer i nästa inlägg och förhoppningsvis videon också om jag fattar hur det går till.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: