MALIN VAINIO

2011-10-18
22:13:16

Saknad

Hejhej, sitter här igen vid min fina blogg och fingrarna skriver på tangenterna som vanligt. Idag så gick brandlarmet på skolan och jag hade inte skor på mig och bara för det så hade det såklart regnat så det var blött ute... Som tur är så fick jag rida på starka Olle och sedan på starka Jeffner. Hon höll dock på att tappa mig i en taggbuske.. Det är vid sådanna tillfällen som jag saknar en lång och stark kille, som dessutom har svintohår :'), att sakna någon gör vi ju nästa dag, men vem eller vilka personer vi saknar kan ju variera, men en person som betyder enormt mycket kan jag inte låta bli att sakna. Jag hoppas och önskar att den person jag menar läser det här och förstår vad jag vill säga, och att vi sedan kan lösa allt, för att sakna gör inte precis så att jag måt bättre, och det tror jag inte du heller gör. Men men nu ska jag gå och sova för att sedan sova länge imorgon! Hehe, godnatt!


Kommentar:
#1: Charlie

Hej, Jag hoppas att det är mig du menar. Annars blire lite pinsamt. Jag kan inte kontakta dig på skype och du är aldrig inne på fb när jag är det. Sen kom jag ju på att jag kan kommentera din blogg. Hoppas vi kan prata på skype snart <3

2011-10-23 @ 13:23:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: