MALIN VAINIO

2011-10-16
15:02:06

Shopping

Hejhej, nyss kommit hem efter en två och en halvtimmes prommenad. Jag och Emma gick till södra berget och fikade ett tag sedan gick vi hem till mig och åt lite mer, haha. Nu ligger Emma och sover och jag sitter och skriver, ska snart byta om för att åka och köpa en dataväska!! Wihoo!
Igår så var jag och shoppade lite med mamma, det blev åtta tröjor, ett pr tights, ett par skor och lite mer. Har dock inte kort på örhängerna, bh´n eller mössan, men kan lägga upp de i nästa inlägg samtidig med väskan om jag kommer ihåg.


Två linnen från Cubus 149 ;-

Två skjortor från HM för 149;- st

Två tröjor från vero moda för 200;- extrapris ;)

En stickad kofta och en långärmad från vero moda. Kofta för 239;- och tröja för 129;-

Bättre bild på koftan, den är typ som en väst.
 



Sedan mina älsklingar från Scorett för 899 ;-

Ikväll blir det lite plugg........


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: