MALIN VAINIO

2011-09-06
23:16:09

Bränd...

Hejhej, nyss kommit hem efter att Jennifer bränt mig på axeln två gånger med locktången, svin ont kan jag lova dig att det gör... Inte så mycket som hänt idag precis, var på Birsta med familjen och köpte en matta och kolla på ett bord upp till vardagsrummet, även fått ny soffa idag så nu har vi än soffgrupp ståendes i garaget, kan ju fan flytta in dit snart... Själv fick jag en kudde och en supermysig filt.
Varit ute resten av dagen i Bredsand precis som alltid, inte så kallt eftersom jag har min vinterjacka, ska dessutom köpa en ny jacka snart hoppas jag, orkar inte med den där stora svarta längre!
Igår bloggade jag inte för var så sjukt trött men kan ju berätta lite av de jag va med om, börjar med att jag va på gården, då spelade vi fotboll och aa det va väl kul. Sedan går vi tbx till gården vid typ halv nio och när jag går därifrån är jag helt slut efter att lekt med Emil i en timme typ. Blev blå i hela annsikte pga den där kritan som används till biljardköer, fick dock inte in en träff på hans annsikte.
Nu snart ska jag sova med musik i mina öron för att sedan ha sovmorgon till halv nio imorgon, asskönt!
GODNATT!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: