MALIN VAINIO

2011-09-07
22:15:04

Hårspray (Y)

Hejhej! När jag kom hem efter idrotten så duschade jag och sedan skulle jag fixa mitt hår, gjorde först flätor men tog hundra år tills de va tort, då locka jag topparna istället, blev ganska så bra men överlycklig att det finns hårspray annars skulle de inte gått.
 Nyss kommit hem efter en kväll på gården, det var helt dött där till typ åtta då min såkallade prins kom dit, haha skojja men då spelade jag giutar hero de är askul! Så sjukt länge sedan jag spelade, och det märkes var ju helt klart sämst. Gick mycket bättre när jag tröck på den där saken och Emil skötte vilken färg det var. Sedan efter det så skapades några blåmärken lite här och där när Danne och Emil jävlades, sedan började Linus att hjälpa dom och Jennifer hade också en plats i spelet. Får se hur stora och många blåmärken jag kommer ha på benen och armarna imorgon, ska bli ganska itressant. Har även tänk att börja skriva en bok, verkar ganska så kul faktiskt! Säg gärna vad ni tycker om den idén, inte riktigt säker men iaf något liknade, typ novell eller något.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: