MALIN VAINIO

2011-09-04
21:20:20

Idol 2011

Hejhej, nu var dagens Idol slut då.  Såg det med Emil, Jennifer och Danne, just nu så ligger Jennifer och Danne och strular, har dom gjort i ca en halvtimme nu... Emil drog för han palla inte lyssna och jag ser på Wallander. Idag har jag varit ute och så i Bredsand, varit hemma ganska så mycket också, fast med kompisar, inte själv. Ska snart skicka iväg de andra två också sedan lägga mig i sängen och sova, om jag vågar lägga mig där förstås... Men aa, tio sidor om Judendommen som ska vara lästa till imorgon så lika bra att läsa, sedan ska jag sova gott vill jag lova, sjukt trött just nu. Men alla får ha en sån trevlig tredje vecka i skolan det ska jag ha! Godnatt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: