MALIN VAINIO

2011-09-26
22:58:11

Julafton!?

Hejhej, just nu så sitter jag och längtar tills snön kommer för då är det snart jul! Längtar som fan till julen, kommer bli asnice, men just nu längtar jag mest till höstlovet, kommer bli skönt med lite ledighet. Måste nog ta och plugga lite nu tror jag men helt ärligt så orkar jag inte, så jävla drygt att läsa i en historie bok varje kväll i typ tio dagar, sedan ska jag läsa ut en roman också... Jag som ville läsa ut sista Twilight boken innan den kommer på film men lär ju inte hända.

JAG LÄNGTAR TILL 16 NOVEMBER!!

1. Harry Potter (sista delen) kommer på dvd!
2. Sista Twilight filmen på bio!


Kommentar:
#1: Charlie

Haha, sista delen kom på ut på dvd före innan jag kom till kina ;)

2011-09-27 @ 06:13:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: