MALIN VAINIO

2011-09-15
21:40:28

Klant!!

Hejhej, nyss kommit in efter en kväll utomhus, eller aa tre timmar var jag ute. Hunnit med lite saker som tillexempel att halft slå ihjäl mig när jag flög rakt upp i luften och duns ner på rygg med hjälp av Dannes skateboard... Slog knät, armbågen och mina fingertoppar, det som gjorde ont va fingrarna, fortfarande lite ont i dom, skulle kunna göra om det men då ska jag fan ha handskar för satan vad de sticktes i fingrarna, fick dessutom Emil till Bredsand efter att jag har tjatat i typ två timmar, stod och snackade ett litet tag men sedan drog han tbx hemmåt, tråkmånsen! Snart kommer snön känner jag för kallt börjar det bli, inne på andra månaden med vinterjackan nu tror jag! He..he. Nä men som sagt så hade ju jag prov idag, kan väl säga att jag tror det gick bättre för MVG barnen i klassen^^. Fick dessutom tillbaka min krönika, fick D i betyg, nöjd är jag också. Dessutom har jag lyckats SLÄNGA mitt bankomatkort i en SOPTUNNA på BIGBOY! Om ni undrar hur och varför så är det för att jag la den på brickan och sen när vi skulle gå så slänge jag hela skiten och aa den följde med.... Ganska klantig som överskriften lyder. Men imorgon är det äntligen fredag, som jag längtat! Sova ska jag göra ungefär precis just nu så GODNATT!

Bild på snyggkeffo från BigBoy(Y)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: