MALIN VAINIO

2011-09-12
16:15:21

Musiiiik!!

Hejhej, nyss kommit hem från en lååång dag, somnade nog på skolan minst tio gånger... Borde inte sitta på de skönaste ställena när jag är trött, och speciellt inte lyssna på musik samtidigt. Haha aja så kan det gå ibland, inte så många pigga i klassrummet på måndagar så det är OK att vara lite trött. Nu lyssnar jag musik kanske somnar innan middagen är klar med lär jag ju märka.
Ja men aa, har ju inte så mycket mer att säga då, blev ju inget inlägg igår men det var pga att jag hade fullt upp hela dagen, när jag kom hem så drog jag typ ut direkt efter jag duschat och ätit, full fart hela helgen och därav anledningen till att jag är trött. Men jag sov faktiskt nio timmar inatt, ganska mycket mer än de tre timmarna jag sov natten innan, dessutom så sov jag inte i sträck då heller, vaknade hela tiden, men sov typ tre timmar.
Kanske bloggar senare!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: