MALIN VAINIO

2011-09-01
16:58:06

Nu blev de jobbigt ....

Tack för rättstavningen från anonym. Igår blev det inget inlägg och det ber jag såklart om ursäkte för. Igår fyllde storasyster 22 år! Var nere på gården och myste på som vanligt, igår blev de inte lika mycket energi i min kropp så inte full fart på mig. Har tre läxor nu, inte så kul precis, men har ju bara fem ämnen smtidigt så då kan det inte bli mer än fem läxor (idrott inräknat). Tihi! Min överskrift handlar om att det är så att jag vill ha fyra barn, men jag vill tyvärr inte föda dem efter att sett på unga mödrar, såg ganska obehagligt ut när hon födde, måste nog ligga bedövad eller något om jag ska klara av det där! Så de blev ju lite jobbigt...
Nä nu ska jag snart ut och vara med Sazan sedan lär jag ju träffa de gamla vanligt. Myspys!

MÅSTE BARA TILLÄGGA ATT JAG ÄLSKAR MIN KLASS!<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: