MALIN VAINIO

2011-09-20
22:16:04

SHOPPING!

Hejhej, nyss kommit hem efter en lång dag. Varit på skolan, birsta, ute, hos Jennifer och nu äntligen hemma. Fast blir inte så långvarig för måste ner på statiol och hämta mitt bank-kort som äntligen kommit! Asglad tjej just nu! Har som överskriften säger varit och shoppat, och som vanligt så har jag knäppt kort på de jag köpt, se bilder nedan....


WOHO!

Två par jeans och ett par tränings byxor

Tre trosor, knä strumpor, vantar, en bh och en sportbehå

Skor, hårspray (liten o stor) en blå påse och en orange, sulor till skorna och en annsikts skrubb

Detta låg i den blåa påsen, fem örhängen och en läkring till hålet högst upp på örat

I den orange påsen fanns dehär, halsband, armband +.....

De här snyggingarna til örhängen

Men nu ska jag trampa ner till staiol, vill ha mitt kort!


Kommentar:
#1: Anonym

vart är vantarna ifrån? :)

2011-09-20 @ 22:57:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: