MALIN VAINIO

2011-09-13
22:22:21

Sticksjön...

Hejhej, snart ska jag gå och lägga mig för jag är så sjukt trött! Idag var jag på skolan, sista lektionen var NO och då var vi i Granloholm och lekte vid sjön. Asnice, speciellt när det regnar... Väldigt gott med kakor på lektionen iaf måste jag säga, haha dessutom så gjorde Glad min dag när hon gick inne på stan i gummistövlar, ganska snygg hon var då!
Senare så drog vi hem, då tog jag en tuppis, tihi. Sedan middag och dusch, lyssna lite musik och sedan utgång runt åtta. När jag skulle ställa mig upp efter att suttit vid en bänk så lyckas jag ju såklart slå i låret i hörnet på ett järnrör, gjorde ett litet sår i benet och gick hela vägen hem arg och blodig...
Nu blir det sängen, GODNATT!


Olivia, Glad och Alva!

Olivia

Olle!

Mina ben...

Såret (ser värre ut på bilden)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: