MALIN VAINIO

2012-04-24
23:23:51

Aktiv
Hejhej! Idag har jag varit väldigt aktiv tycker jag. Spelat både foltboll och basket , dessutom sprang jag från kussens moppe in på tempo, han stannade precis utanför men va en liten bit att springa. Dessutom åskådade vi när lilla Ragge lekte lite för mycket med en killes cross så han vurpa, såg hemskt ut men han överlevde som tur va!
Har inte gjort så mycket mer idag förutom att suttit med en jätte hemsk matte uppsats som ska vara klar nästa onsdag så måste sätta fart så man blir klar innan ledigheten!
Nu är jag på säsong 2, episod 18 på Gossip Girl och för er som ville veta, helt jävla underbart cp bra är de, är helt fast i det! Menmen! Måste up i tid imorgon så jag kan plugga lite innan jag ska till skolan och plugga ännu mer...
Godnatt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: