MALIN VAINIO

2012-04-15
15:02:20

Crazy!
Haha jag må ju ha världens sjukaste kompisar!
Igår kväll skulle vi dra ihop en strandfest liknande sak i sista minuten, blev inte sådär jätte lyckat för var kallt och inte så mycket folk. Då drog vi hem till Adde istället och jag och Johanna köpte pizza som vi delade på och ett pringles rör.
Därefter så kom ju Adde så klart på att de skulle ner på stranden och bada, och aa bad blev det ju. Nase skrek lagomt högt, Matte va så full så jag vet inte vad och Adde såg ut som en grottmänniska efteråt. Haha jag, Jennifer, David och Johanna stod på sidan och garvade medans jag filmade med Nases Iphone. Tillslut backade jag för mycket och vurpa baklänges över en sten måste ha sett riktigt kul ut, haha tur det va sand där!
Ha en trevlig dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: