MALIN VAINIO

2012-04-02
22:36:52

Gosaker!
Hejhej! Idag så anlände jag till skolan klockan ett, haha lagomt skönt o sova! I alla fall på skolan tog jag gardasil sprutan, gjorde dö ont, kom några tårar... Tyck synd om mig som är spruträdd som ett litet barn.  Då va jag tvungen att trycka lite godis så smärtan gick bort lite, gott va de! Efter de hade vi en påsktävligt mot våran paralell klass och jag och Alva vann INTE som vi förstod redan, höhö. Men i alla fall så fick de som losa ett tröstpris och jag lyckades norpa åt mig en påse och Anja också så vi hade lite chips party i vårat arbetsrum, wiho!
Höhöhö, aja lagomt soft vecka det kommer bli, började 1 idag, tio imorgon och kvart över tio på onsdag. Därefter så har jag lov runt 1 på onsdag eftermiddag!
NJUTER! GODNATT!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: