MALIN VAINIO

2012-04-01
22:53:53

nörd!
Hejhej! Jag har inte suttit vid datan sedan i onsdags typ för på torsdag så började jag läsa hungerspelen boken på 300 sidor, läste 100 sidor på torsdagen och sedan 5o sidor på fredagen och 150 sidor på lördagen. Va ju tvnungen att läsa den innan jag såg filmen på lördag. Måste bara säga det att boken va bättre men det är ju alltid så men filmen var sjukt bra den med!
När filmen tog slut 23.10 sprang vi ner till bussen som gick 23.16 från blåhuset i stan. Vi hann precis med den som tur va för nästa gick 00.15 och va dessutom natt...
Därefter gick jag upp till min kusin och gav han o Emil lite godis som jag inte orkade för hade jätte ont i magen. Där tillbringade jag natten men glömde dock säga de till mamma och mobilen va av så hon hade ringt o efterlyst mig i hela bredsand typ haha! Men men, sov jätte bra i den gnekande bäddsoffan brevid gris Emil, hade dock lite ont i nacken när jag vaknade men antar att det berodde på att jag i vanliga fall sover med ungefär 5 normalstora kuddar och en jätte stor mjuk kudde.
Aja nu ska jag se klart gossip girl och därefter sova, måste ju upp 9 imorgon så man inte sover bort hela dagen, hehe börjar 1, tror jag iaf, får hopas på det!
GODNATT!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: