MALIN VAINIO

2012-04-26
23:01:04

Plugg!
Hejhej! Har nu fått lång helg, vilket är väldigt skönt, men hade ju så klart varit skönare om jag itne haft högen men plugg brevid mig som bara ligger och stirrar...
Jag har några saker i spanskan, bland annat en text som ska översättas... Hatar spanska...
Har ett hemprov i matte som jag fick i tisdags och har nästan gjort klart det så siktar på att jag gör klart det imorgon eller något. Det ska iaf vara inne på onsdag morgon.
I samhälle så ska jag skriva en uppsats, som vanligt, det jag ska göra nu, får se hur långt jag kommer och hur bra det kommer gå, ska dessutom rätta en annan uppsats sedan tidigare.
I engelska har jag också, ja ni lär ju inte bli förvånade för att jag även där har uppsats skrivning, ska göra en ressension av en film vi såg för typ några veckor sedan, jag sov i början dessutom... -.-

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: