MALIN VAINIO

2012-08-26
12:55:35

Nyvaken!
Godmorgon alla morgonpigga människor! Haha alltså de som är piggare än mig.
Inatt sov jag hos min kusin Simon men det blev dock inte så mycke sömn eftersom Emil hade svettsat tidigare igår UTAN glasögon så han kunde inte sova inatt eftersom hans ögon kliade satan. Och därför blev jag drabbad när han låg och kittlade migfrån fem på morgonen till åtta....
Aja nu är jag iaf vaken och laddad inför morgondagen (sarkasm). Ska väl försöka göra av med så mycke energi jag bara kan idag så jag somnar fort ikväll, annars är min morgondag helt förstörd. Har bara tre skoldagar denna vecka eftersom jag är ledig på tisdag och på onsdag ska vi ha lite småroligt med de nya ettorna på skvadern! Om du är en  etta på skvadern och går i klassen som heter SA1B så är det dig vi ska ha kul med, så nu vet du de också, mohahah!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: