MALIN VAINIO

2012-08-28
12:27:00

Städning!
Halloj! 
Sitter i mitt halvstädade rum och dunkar musik i min ensamhet nu när min "cleaner" har gått hem ett litet tag. Får hoppas rummet är färdigstädat tills ikväll då man ska gå och sova för att komma upp imorgon och ha en rolig förmiddag med att roa 1orna! 
Idag har typ halva min klass ledigt eftersom vissa språk och de inviduella valen inte har börjat riktigt ännu. Men ingen rolig morgon hade man heller, först vid tio i 8 ringer Emil och väcker mig, men som tur är va man ju trött så somnade om ganska fort. Sedan vid kvart över tio imorse så vaknade jag till värsta smällen och att hela huset skakade till, antar väl att byggarbetarna va i full gång med att spränga något, elle aa jag hoppas iaf att det va så..
Nu ska jag fortsätta städa lite, hörs!
 
Lite bilder också^^
Här är våran fina bildvägg på skolan, love it! 
Made of: Malin Vainio, Alva Nordfeldt, Madde Wiig, Melinda Nordlund
Och ja Emil lekte lite med min mobil och knäppte kort på oss när vi spelade kort, jätte fin bild på trötta mig, och äve en bild på våran älskade gårdenledare, haha! Och ja idag satt jag och min städare ute på min trappa och då märkte jag att dessa flygfän diggade våran sån här blomma ganska så mycket..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: