MALIN VAINIO

2012-02-11
00:55:00

Dag 10 - Något jag hatar
Eftersom överskriften lyder som den gör så vet ni vad jag ska skriva om så klart men först tänkte jag bara ursäkte mig lite för att ha varit snål på inlägg..
FÖRLÅT!
Men något jag absolut hatar är för det första att kliva upp ur sängen på morgonen det är så sinnes sjukt jobbigt tycker jag iaf!
Jag hatar också när mobilen börjar få slut på batteri så nu för tiden hittar du mig nästan alltid med en laddare om jag ska vara borta längre stunder, som typ när jag ska till skolan. Det drar även mer eftersom jag iaf använder den mer på skolan då det är något tråkigt som händer.
En till sak jag hatar är dubbade filmer, stör mig som tusan på de eftersom munarna inte rör sig på rätt sätt i filmen och då är det irreterande...
Aja nu orkar jag inte vara vaken längre! SLOCKNAR! Godnatt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: