MALIN VAINIO

2012-02-02
22:25:14

Dag 3 - Mina fina vänner♥
Aa som sagt så ska jag prata om mina fina vänner, denna punkt brukar oftast heta "min bästa vän" men eftersom att jag har fler bästa vänner så blir de svårt. Mina absolut bästa vänner är Sazan, Anja och så klart Jennifer! Sedan har jag även några halvbästa vänner som Matilda, Emma, Anna. Dessutom Amanda som jag kom så nära i sommras. Det finns ännu fler så sjukt grymma vänner men orkar inte nämna alla!
Här har vi Anja Olofsson! http://cvitaminplus.blogg.se/
Matilda Sund!
Sazan Jalal!
Jennifer Glad!
Sedan finns det lite gott och blandat här i högen!

Kommentarer:
#1: ..

Hej!

Du skrev väldigt mycket om Hanna i nian? Ni var väldigt bra vänner? Vad hände och varför är det inte så nu?

Vore snällt om du svarade! Fin blogg!

2012-02-02 @ 23:19:16
#2: annahamberg

<3

2012-02-04 @ 16:28:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: