MALIN VAINIO

2012-02-08
00:01:29

Dag 8 - Mina fem absoluta favoriter!
Go kväll!
Har ju så klart några favoriter som alla andra. Tänkte dra de lite snabbt bara för tänkte spela lite innan jag ska sova!
1. Harry Potter (alla filmer, alla böcker och spelen)
2. Glass, glass är en av mina stora favoriter här i livet, jag blir alltid kallad glass moster eller liknande av mina släktingar...
3. Sorgliga filmer ligger högt upp på min "filmtoppen" lista, hehe men gillar ju skräck med så klart!
4. Att sova är nog den skönaste favoriten tror jag, jag älskar att sova, att bara ligga i sängen, men bara på morgonen. Haha
5. Min sista favorit måste helt klart vara min mobil, utan den skulle jag DÖ! Jag skulle inte klara av att vara utan mobil för mitt sociala liv hänger på den.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: