MALIN VAINIO

2012-02-18
18:25:12

Shopping!
Idag har vi varit i birsta och shoppat! Eller iaf jag shoppade, sedan va de några andra som köpte något också. Fick med mig två tröjor och massa hud och hår produkter! Och dessvärre mer än 900 kronor fattigare... Aja det sluta i alla fall lyckligt med att alla åkte hem till Louise och såg på mamma mia där sedan min far hämtade mig, AnjaS, Erwan och Tomy. Jag och Erwan har precis ätit älgkött vilket han tyckte var super gott! Väldigt roligt att han fick testa något nytt eftersom de inte äter älg i Frankrike.
Bilder på dehär som kommer ut:
Torsdags åkte vi pulka och for därefter hem till Hanna och kollade på film, efter det blev de en snabbis på donken innan vi for hem till Bredsand igen!
Fredags så hade vi partyyy på skolan, åkte dock ganska tidigt eftersom jag hade ont i fötterna men kul va de!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: