MALIN VAINIO

2012-02-01
00:47:50

Dag 1 - Bästa sommar minnet jag har!
Hejsan! Tyvärr så kan det bli lite svårt att bara nämna ett minne så jag har valt att prata lite om det sommarlovet som var, jag tror att det dessutom är den bästa sommaren i mitt liv!
Sommarlovet började iaf på en tisdag tror jag det var, så den tisdagen som var efter skolavslutningen på måndag startade jag mitt arbete på ortviken med finaste tjejen Amanda!
(Snygg jag va i gula kläder)
Vi hade super roligt på jobbet och arbetade flitigt, hehe.. Fast var så sjukt tråkigt den veckan då hon skulle jobba på ett annat ställe, det var runt midsommar på en blombutik mer behöver jag inte säga.
Veckan då det var Gatu Festen var min sista vecka att jobba och den veckan var nog den bästa veckan i mitt liv, trodde jag då.
Jag och Jesper åkte lite karusell!
Jag spenderade veckorna, dagarna, timmarna och sekunderna med den finaste pojken, han här ovan i blå vit tröja, det var VI ända in i slutet. Vilket var ett perfekt slut på denna sommar, men det gick så klart lite väl fort..
Det var lite om min sommar 2011 och jag hoppas på en ännu bättre iår!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: